Timantti antoi minulle tällaisen haasteen:

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

Tässäpä seuraa minun kuusi satunnaista, tavallista, huvittavaa, asiaankuulumatonta....jne....juttua - piti tsekata sanakirjasta mikä se random oikeesti tarkoittaa - kun poika 13 vee puhuu aina, jos tekee jonkun jutun tsäkällä tai lunkisti - niin tein sen randomilla :)))

  1. Laulan kaikkea mahdollista - esim. virsiä täysillä :) - sitten rokkia..
  2.  Olen kotona siivoaja tyylilajina "so what" eli jotain rääpäistään, mutta töissä (toimistotyö) pedanttinen - paperit, mapit, jopa kynät ovat viivasuorassa - eli kaksijakoinen persoona :)) 
  3. Kun saan kunnon raivarin, se kuuluu ja näkyy - hyvä kun ei haista...eli karjun, kiroan, huudan, möykkään eli kuin raivo härkä :)
  4. Näen joskus tosi outoja unia....
  5. Hellittelen poikaani (13 v) vielä hirveästi, sellaista vauvakieltäkin puhun, kauheaa... I
  6. hmiset luulevat, että olen todella sosiaalinen ja avoin ja soitellen sotaan menevä - mutta kuten klovnilla minulla myös se toinen persoona: arka, ujo, jännittäjä, itseä tutkiskeleva, miettivä, asioita jopa hautova, surullinenkin.......

Meinasin haastaakin jonkun, mutta taitaa olla jo kiertänyt monella, joten kuka haluaa napatkoon mukaansa :)