No nyt tämä taas toimii!!! Mikähän siinä on (lue:käyttäjän tumpeluutta kai) - pitkästä aikaa tulin kirjoittamaan ja en vaan päässyt mihinkään muutamaan päivään, nyt sitten taas kokeilin ja tässä tuotosta tulee......

Niin, nyt olen sitten vanha köpykkä - virallisesti se 50 vee, mieli ja käytös taitaa kyllä vahvasti viitata huomattavasti nuorempaan, liekö murkkuikään :))) - niin ainakin Mies varmaan ajattelee.... Ollaan sitten yhdessä Pojan kanssa samalla viivalla, hänkin esittää milloin mitäkin väärinymmärrettyä persoonaa, jota ei kukaan arvosta - minä sitten siinä sivussa sooloilen omaa saippuaoopperaa - keskellä sitten rauhallisempi Mies, joka ei ymmärrä meidän kummankaan kotkotuksia.

Synttärit pidin paikallisessa lounaskuppilassa, kiusausta (siis ruokaa - huom -) ja kaakkua sitten myöhemmin. Booliakin tarjottiin ja olipas muuten hyvvää -nam!!!

Ja tietysti minun ollessa kyseessä pitihän sitä pientä kisailua ja vipinää olla, naurukilpailua, jonka voittajana tietysti Isosisko Äl, erinomaisena kakkosena Isosisko Äm, ja kyl ne nauroivatkin!!! Myös kaikenlaista muuta hippasta - ja jatkot päälle paikallisessa ravintelissa - siellä sitten ainakin minä jytäsin itseni uuvuksiin - no ei vaiskaan! - mutta hik tuli! eli kaiken kaikkiaan minun näköiset ja oloiset kemut, ja oikein mahtavaa oli. Kiitos tässä myös julkituodaan vieraille :)