...eli terve! Näin sitä on pätkäytetty takaisin koto-Suomeen - aamuyöstä klo 4 oltiin J.kylässä. Minä apukuskin paikalla lauloin ja hieroin ja vaikka mitä, että ukkosein jaksaisi ajaa Hesasta kotiin.

Bulgariahan se oli missä höpsöteltiin viikon verran, paikka Sveti Konstantin. Se on pienempi, rauhallisempi ja ei-mikään-menopaikka verrattuna Kultahietikkoon jne. eli juuri sopiva meille! Lähtökohtahan oli semmottinen, että tämä minun armas mieheni Tane täyttää 50 vee ja sitä sitten lähdimme juhlistamaan - virallinen päivä on vasta 20.8., mutta koskas poikamme aloittaa yläasteen, aikaistimme reissua - ei kait sitä heti voi ilmoittaa kouluun, että en mie viittikään nyt tulla viikkoon, et soronnoo ja menoksi :))

Ryhmä Rämään kuului: Tanen äiti ja sisar ja sisarentytär, minun veljeni ja hänen tyttöystävänsä ja me kolme. Hyvin meni, porukka sopeutui ja täydensi toisiaan, kellään ei ollut konflikteja (ehkä pieniä). Olimme all exclusive -matkalla eli kaikki sisältyi - ruoat, paikalliset juomat, välipalat jne. - eli tiiättekös, että olen varmaan pullahtanut monta kiloa vielä entisestä...hui.....

Laitan kuvia myöhemmin, kunhan tässä kerkeää ja palautuu arkeen :)) - ehkä dnes tai utre tai myöhemmin - ja hei, pitääks mun oikeesti tehdä ite ruokaa....